torsdag den 24. november 2016

Rotary Barbecue

Min 2. værtsfar Steve står for barbecue vognen og arrangementer, hvor vi skal lave mad. Jeg har indtil videre deltaget i 4 arrangementer.

Vi blev spurgt om vi ville servere mad til et K9 frisbee event, hvor hunde skulle gribe frisbee’s i en konkurrence. Avisen sagde, at der ville være 70 hunde, men da vi kom derud, var der ikke engang 10 hunde i konkurrencen. Vi skulle servere mad over to dage – frokost og aftenmad den første dag og morgenmad og frokost den anden dag. Steve vidste i starten ikke helt om han skulle sige ja, men han troede vi kunne tjene på drikkevarerne. Det vidste sig at vi kun skulle servere 5 sandwichens og 9 hotdogs. VI VAR IKKE IMPONEREDE! Jeg var kun med til at servere de to frokoster for der skete ærligtalt intet.
Midnight Basketball er et arrangement for unge, der er i pengeproblemer. Det varer 8 uger to gange om året, hvor de unge lærer at spille basketball og at være en del af en holdsport, samt får nye venskaber. 
Vi lavede hvad jeg synes var meget mad, men det forsvandt hurtigt!

Det er LØGn......

Der var 4 af os til at lave maden, og de frivillige der stod for arrangementet servede maden, så det behøvede vi ikke at bekymre os om. Da vi var færdige og havde pakket sammen blev vi kaldt indenfor. Jeg var lidt forvirret over hvad der foregik, men vi blev kaldt ind for få en applaus.















Dette var en fredag aften. Lørdag morgen var det på dupperne igen. Jeg havde sat alarmen til 5, hvilket var virkelig ulækkert. Jeg nåede ikke engang at få morgenmad inden vi skulle ud af døren. Vi kørte hjemmefra klokken 5.30 for at være i Highfields til klokken 6. 






















Vi blev mødt derude af David, ham hvis farm jeg besøgte, og Elizabeth, min næste værtsmor. Chris Clark - klubbens sekretær mødte senere. 


Vi var blevet bestilt til at lave 150 burgers, men i de 4 timer vi var der, solgte vi kun omkring 100. Begivenheden hed MS swimathon – en svømmekonkurrence, hvor hold af 12 har en 12 timers konkurrence, hvor de samler ind til MS - Multipel Sklerose.
Jeg stod for at tage imod penge, hvilket jeg synes for vildt dumt for jeg fatter stadig ikke helt deres penge, og det var ALT for tidligt til hovedregning! Men jeg klarede det!!!! Jeg fik snakket med mange forskellige mennesker, hvilket var fantastisk! Det værste ved det var at vi blev angrebet af en million aggressive fluer.

På billedet er David i den blå trøje og Steve i den lilla. Samt Elizabeth og jeg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar