mandag den 21. november 2016

En dag med Karina

Tiden flyver, og det var efterhånden længe siden jeg sidst havde set Karina, så da jeg skrev til hende angående vores Roundabout, som snart står for dørene, så aftalte vi hurtigt at mødes. 

Lørdag den 19. november blev jeg hentet lidt i 11 af Karina og hendes yngste søn Patrick. Inden vi kørte afsted ville de gerne se min værtsfar enorme LEGO-samling, og det fik det selvfølgelig lov til. Vi kørte Patrick til gymnastik, hvorefter vi tog ud for at spise frokost. Nogle måneder forinden, da Karina og jeg var ude og kigge på Streetart fandt vi nemlig denne lille restaurant, der lå gemt. Vi aftalte på daværende tidspunkt at vi engang skulle prøve den, og det gjorde vi så. Vi fik de bedste forårsruller jeg nogensinde har smagt for næsten ingen penge! FANTASTISK! Vi fik vendt verdenssituationen og fik løst nogle problemer jeg har haft over en omgang forårsruller!
Patrick var færdig med gymnastik klokken 1.30, så vi tog ud for at se ham springe rundt lidt før. Da vi hentede ham kørte vi til Grand Central for at købe mad til ham. Vi gik i Coles for at købe en Vegemite og oste snegl. Jeg fik også en, men gemte den til senere. Vi gik hele byen rundt for at finde den nye Nintendo 3DS til ham, og da vi endelig fandt den var han ovenud lykkelig!

Patrick skulle videre til en fødselsdagsfest i en trampolinpark, men festen varede kun i en time, så vi blev i området for at kunne hente ham igen.
Vi tog til The Springs Garden World – et havecenter for at kigge på blomster og andre ting til haven. Til havecenteret var den en sø med flere hundrede grimme fugle. Jeg tog et billede af det og på billeder kan man bare se hvide og brune pletter – det er fugle!


Vi gik rundt i andre nipsbutikker og ventede på, at Patrick var færdig.

Da vi samlede ham op kørte Karina mig hjem. Da jeg kom hjem spiste jeg min vegemite og oste snegl. Den var overraskende god i starten, men blev mere og mere klam for hver bid jeg tog. ALT FOR MEGET VEGEMITE!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar