fredag den 25. november 2016

Min sidste skoleuge

Mandag den 21/11 var jeg ikke i skole. Det var Catch-Up exam dag, så kun folk der havde Catch Up eksamener skulle komme i skole. Jeg nød den dag med shopping ;-) 



Tirsdag den 22/11 havde vi character building dag. Ja det var lige så åndsvagt som det lyder. Vi mødtes på skolen normal tid og gik til biografen for at se den nye Harry Potter film. Filmen var virkelig god, men de havde aircondition anlægget tændt på fulde drøn! Vi pakkede os ind i håndklæder og hvad ellers vi kunne finde i vores tasker. for at holde varmen. Med filmen fik vi også en sodavand og en popcorn. 


Efterfølgende gik vi en lille kilometer for at komme til et sted hvor vi kunne spise frokost. Skolen havde købt forskellige pizzaer og vand til 100 mennesker så vi blev alle mætte og vores tørst blev slukket. Derefter gik vi til Milne Bay Svømmehallen. Vi havde 2 timer der til at klæde om og havde det sjovt, hvorefter gik vi tilbage til skolen. 


Onsdag den 23/11 havde vi normal skoledag, men når jeg siger normal så var den ikke så normal. Vi havde afleveret vores bøger og computer så vi kunne ikke lave så meget. Vores skema var ret underligt. Vi startede med at have en Assembly hvor vi afleverede vores Christmas Hamper. Hvert år køber alle PC grupper julegaver til forskellige familier i nød. Vores PC købte til en familie af 4 – forældrene og en pige på 14 og en dreng på 11. Jeg købte til pigen. Vi samlede en hel kurv sammen til familien. Der var tre forskellige organisationer som tog imod kurvene: cancer counsil, TRAMP og den sidste kan jeg ikke huske. Cancer counsil er som navnet hentyder for kræftramte familier. TRAMP er for flygtninge. 
Vores familie var gennem cancer counsil, hvilket betød at en i familien havde kræft. Udover at aflevere vores kurve sagde vi også farvel til lærer, som enten gik på pension eller bare stoppede på skolen. Efterfølgende havde vi fag 1-6. Men timerne var hver kun en halv time, og vi brugte det meste af tiden på at få vores karaktere. Dette er mine karaktere for mine eksamener og afleveringer.  


Engelsk:
B
B

Fransk:
C+
D+

Religion
A-
B+
A-

Science:
C+
C-

Matematik:
C+
B-
B-

Jeg er ret tilfreds med mine karaktere!! Jeg kan bestemt ikke klage….
De sidste 3 timer af skoledag blev brugt på sjov og ballade. Skolen havde bestilt hoppeborge, så salen var fyldt med piger, der dansede til musikken og hoppede på hoppeborgene. Derudover havde de også gjort, så alle kunne få en sausage sizzle og en snowcone.  

Torsdag den 24/11 var min sidste skoledag. Vi havde skole indtil klokken 12.50. Vi havde linje 7, hvor vi fik vores sidste karaktere og derefter havde vi LAAAAAANG PC, hvor vi gjorde rent, ryddede vores skab og fik ordnet de sidste ting. Derefter havde vi igen assembly. Denne gang blev der uddelt priser fra årgang 7-11. Det tog en evighed, især fordi jeg virkelig skulle tisse hehe. Bagefter havde vi fri. 
Jeg havde aftalt med alle pigerne fra min gruppe, at vi skulle gå til en af parkerne for at have en picnic. Vi havde tidligere den dag fået vores senior trøjer så det var det perfekte sted at tage et par billeder. Vi spiste pomfritter og skumfiduser og grinte til i blev sindssyge. Vi nød virkelig, at vi havde fri. 




Fredag den 25/11 var min første fridag. INGEN SKOLE FØR 2017!! Jeg havde ingen planer udover at pakke til min Roundabout tur. Om eftermiddagen kom Irin - pigen fra Taiwan for at overnatte ved os, da hun bor i Roma en by 4 timers kørsel fra Toowoomba. Vi skulle køre til Picnic Point sammen lørdag morgen for at møde bussen med alle de andre udvekslingsstudenter. 

Lørdag tager jeg på Roundabout tur sammen med alle udvekslingsstudenterne rundt i distriktet. Jeg lover jer, at i får det helt store indlæg om min tur når jeg kommer hjem. GLÆD JER!

1 kommentar: