fredag den 25. november 2016

Hvad jeg har gået og lavet på det sidste


Ud over en Rotary præsentation og andre store begivenheder, som jeg synes var værd at nævne, sker der også små ting, som jeg stadig elsker, men synes ikke er store nok til at have et blog indlæg for sig selv. 

Markeder
I min tid hos familien Roberts har jeg været til markeder. I Toowoomba har de en million forskellige markeder, og jeg tror snart, at jeg har været til de fleste af dem. Min favorit har indtil videre været PCYC markedet, hvor de sælger alt fra frugter til håndklæder. Jeg elsker markeder!

Eksamener 
Ad! Ad Ad! Dette er ikke noget jeg elsker, men det er noget der er værd at nævne. Selvom mine karakterer her ikke tæller, så betyder det ikke, at mine lærer ikke forventer, at jeg går til eksamen. Jeg havde 5 forskellige eksamener. Fredag i engelsk, mandag i matematik, tirsdag i fransk og onsdag i Science og kemi. Og nu tænker du nok.... jamen så brugte du, da meget af din tid på at læse op til prøverne og sådan noget..... hahhahaha næhhhh! Jeg kiggede ikke i en eneste bog før jeg gik til nogle af mine eksamener. I kemi havde min lærer ondt af mig, så jeg fik lov til at have hjælpe midler med, men i de andre fag var der ingen nåde. 

En weekend hos min første værtsfamilie
To uger efter jeg flyttede kom jeg tilbage til familien Wilson. Steve (2) skulle til en forlovelsesfest for hans bror, og Wendy skulle til Brisbane for at rydde op i sine forældres hus, så jeg fik æren af at overnatte hos Steve og Trish. Vi lavede ikke så meget, men jeg tror Trish var så glad for at have mig i huset i gang, så vi tog ud for at drikke kaffe sammen. Det var så rart at se dem igen og få vendt verdenssituationen. 

Shopping
Når man har en fridag fra skolen, så er det da klart at jeg bruger den på shopping. En af mine mandage blev brugt på shopping fra klokken 10-15. Det lyder som lang tid, men vi havde også en pause! Jeg tror aldrig jeg har købt så mange ting i mit liv, både til mig selv, men også til at sende hjem. Jeg var mere end lykkelig, da jeg kom indenfor med alle mine poser. Og at pakke mange af tingene ind for at sende hjem til familie og venner gjorde mig bare endnu gladere. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar