torsdag den 24. november 2016

Afsked til 12. årgang

Der var kun 8 skoleuger af 4 semester og den tid er allerede forsvundet!
Forige uge var den sidste uge for 12. årgang, så den blev brugt på at fejre dem. I den uge havde alle i 11. årgang eksamener, men der var stadig tid til at fejre 12´erne.
Torsdag holdte vores PC high-tea for de to piger fra 12. årgang. Alle medbragte enten kager, kiks, frugt eller noget andet. Jeg medbragte havregrynskugler, som de alle elskede. En af de andre piger som også forlader samt de to 12´ere fik alle sammen et plastik diadem, da de selvfølgelig skulle føle sig som prinsesser, men den anden pige kom ikke, så jeg i stedet for æren af at være prinsesse for en dag. WUHU!


Torsdag aften tog jeg sammen med Sandra til gudstjeneste for Year 12. Da jeg tog afsted med en lærer, sad jeg selvfølgelig mellem alle lærerne, hvilket var ret så akavet! Jeg fik nogle mærkelige blikke og nogle mærkelige kommentarer, blandet begyndte min kemi lærer at snakke eksamen med mig! KVINDEMENNEKSE STOP!! INGEN EKSAMENS SNAK UDENFOR SKOLETID!!!!


Vi bad og klappede og bad og klappede noget mere. Det var godt, også selvom jeg ikke er katolsk, og det var en god måde for 12´erne, at få en katolsk afrunding på deres skoledage.

Fredag skulle jeg kun være i skole til klokken 1. Alle pigerne på hele skolen tog til Empire – teateret i byen, for at have en afsluttende forsamling. Der blev uddelt priser til 12. årgang for alt fra topkarakter i de forskellige fag til hvem, der har udvist mest ”serviam” i deres skoletid. Derudover blev skolens nye ”kaptajn” for 2017 også udråbt, hvilket var højdepunktet for aftenen for min ven Kate var en af de 4 muligheder, men for at være ærlig tror jeg hun er glad for at det ikke blev hende. Efter skole blev jeg hentet af Wendy som kørte os ned i byen, hvor vi skulle mødes med Steve til frokost.


Fredag aften tog jeg til formal med min værtsmor. Formal er ligesom prom i USA og galla i Danmark. Det kom lidt ud af det blå, da jeg foreslog, at vi tog ned for at se de fede biler og de smukke kjoler. Vi stod der i lidt over en time, hvilket var længere end vi regnede med. Der var nogle utrolige kjoler og nogle jeg var knap så vild med fx kom en pige i en neon gul kjole – den var FORFÆRDELIG! Da vi kom hjem fik vi en meget sen aftensmad, mens vi diskuterede kjolerne.

Det var sidste gang vi så 12. årgang. Jeg ønsker dem held og lykke i fremtiden!
At de forlod skolen betød også at vi var de "store" nu! Det var der nogle af pigerne som så meget frem til......blandt andet mig!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar