torsdag den 8. september 2016

Er du danimarkian?

Jeg beklager de manglende opslag, men jeg arbejder på højtryk. Som en erstatning for de manglende indlæg har jeg lavet en liste over alle de underlige ting folk har spurgt mig om i den tid jeg har været her. Listen indeholder også ting jeg bliver spurgt om på daglig basis. Jeg har lavet listen på engelsk, fordi de fleste af tingene er sjovere på engelsk.
  • Are there horses in Denmark?
  • Is Denmark a country?
  •  Is there a country called Sweden or is it Switzerland?
  •  Don't you wear uniforms to school? Do you wear pyjamas to school?
  • Are you danimarcian? Do you speak danimarcian? Do you speak dutch?
  • Do you have chocolate?
  • How do you pronounce your name?
  • Do you like vegemite?
  • How was your day?
  • Can you say something in Danish?
  • Is Australia like you expected? 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar