onsdag den 5. april 2017

Fjerde og sidste familie


Søndag den 2. april var det tid til, at jeg skulle flytte til min sidste familie. De sidste 2 ½ måneder har været ekstremt hårde af personlige årsager, så at flytte var noget jeg så frem til. Jeg skulle pakke alle mine ting igen gang og (næsten) starte forfra.


Min nye familie er Elizabeth og Arthur Gillam. De er begge i 50’erne, men de er meget aktive (ikke nøsvendigvis sport) for deres alder. Arthur arbejder hos Pioneer, hvilket er det samme sted, som I første værtsfar arbejder. Han har en passion for gamle biler, så han har i sit skur en vintage bil (spørg mig ikke hvilken bil det er), og han tager ofte til bilshows. 
Elizabeth arbejder i Grand Central i House – en butik lidt ligesom Imerco. Hun arbejder fra 9-18 fra tirsdag til lørdag, så hun er en travl dame. Udover at arbejde i House, så ejer hun også firmaet Franchisee Success. Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal forklare dette firma udover at det er et rådgivningsfirma. Hun giver gode råd til folk med butikker, for i 2004 købte hun sin første butik – Boost Juice. I 2005 købte hun sin anden butik Healthy Habits sandwich store og i 2009 købte hun sin tredje forretning Bucking Bull, så hun kender efterhånden til tingene. Hun har en hjemme side hvor hun uploader blogindlæg og podcasts. De fleste af hendes lyttere på podcastene er faktisk fra Danmark, så hun troede jeg havde en finger med i spillet, men nej desværre ikke. Derudover har hun også udgivet en bog, og så holder hun foredrag.

Elizabeth og Arthur har sammen 3 piger: Rachel, Hannah og Phoebe, men ingen af dem bor hjemme. Rachel og Hannah bor begge i London, hvor de har et job. Phoebe på den anden side bor i Brisbane sammen med hendes kæreste Sam. Jeg har ikke mødt hverken Rachel eller Hannah, men jeg mødte Phoebe ved Clifton Racet. Jeg er ikke klar over hvor gamle de tre piger er, men mit bud er at den ældste er i slutningen af 20’erne og den yngste i begyndelsen.

Som I kan se på kortet er jeg flyttet til et helt nyt område af Toowoomba.
Min første værtsfamilie Steve og Trish bor i Rangeville, som er i det sydøstlige Toowoomba. Min anden værtsfamilie Steve og Wendy bor i Middle Ridge som er i det sydlige Toowoomba, så det var ikke et stort skifte. Min tredje familie Suresh og Nicky derimod bor i Mount Lofty, som ligger i det nordlige af Toowoomba, så det var et skifte på tværs af Toowoomba. Min fjerde og sidste familie Elizabeth og Arthur bor i Glenvale, som ligger i det vestlige Toowoomba, så det er det største skift jeg endnu har foretaget mig.

Hvis I skulle få brug for den er min nye adresse:
6 Basalt Ct., Glenvale

Jeg skal bo hos Elizabeth og Arthur, indtil jeg skal hjem den 5. juli, hvilket virker som lang tid, men jeg er væk fra den 7. – 30. maj, hvor jeg skal på min store Safari tur rundt i Australien. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar