mandag den 12. december 2016

Juletræspyntning hos familien Baigrie

Karina inviterede mig til at komme til hendes hus til en juletræspyntningsfest, da hun vidste hvor meget jeg ELSKER at pynte juletræer. Festen fandt sted torsdag den 8/12 klokken 6. 

Jeg blev hentet af Karina ved McD i centrum, da det var lettest for hende at hente mig, da hun var færdig med at arbejde. Vi mødtes 4.30 uden for McD, hvorefter vi kørte til Aldi for at købe de sidste ting. Selvom folk først var inviteret til klokken 6, så var det godt at få snakket med dem alle 4, inden der kom for mange mennesker. Harris er med tiden blevet som en bror for mig, og vi har det altid sjovt sammen og denne gang var ingen undtagelse. Det emne der blev diskuteret mest var Roundabout vi skulle jo have vendt hele turen....


Jeg skær selleri, gulerødder, pølser og hjalp til med at gøre klar til at gæsterne kom. Vi blev 15 den aften.
Karina har et 2 meter højt juletræ og hende Patrick havde forinden puttet lys på så det så fantastisk ud.
Før billede. Kun med lys. 
Vi startede med at spise ost og kiks og alt andet, inden vi pyntede træet. Jeg elsker alle Karinas dekorationer. Hun har samlet siden hun var en udvekslingsstudent, så der var ting fra Amerika, men også ting hun har fået gennem årene. Bedst af det hele var dekorationerne, som hun har købt på alle de rejser, hun har været på. Jeg lærte nogle af dem at flette danske hjerter, så der var også danske hjerter på træet. Da Karina tidligere har været i Danmark har hun også danske dekorationer.

Efter billede med en meget glad Patrick.
Dette billede er taget gennem et par brille (lidt lige som 3D briller) som gør at lysene får form som snefnug. 
Gæsterne blev indtil klokken var 9.30, hvorefter de alle tog hjem. Jeg overnattede hos dem i deres musikrum, men jeg sov ikke ret godt, da sengen var for kort.

Fredag morgen klokken 6 stod jeg op. Vi skulle køre fra Highfields klokken 6.20, da det tager cirka 15 minutter for at komme til Rotary huset i Toowoomba. Harris og jeg tog med Karina til møde med hendes Rotary klub, så jeg kunne møde dem, og så de kunne se Harris' officielle uniform (hans blazer), da han er deres udvekslingsstudent for næste år.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar