onsdag den 14. juni 2017

10 højdepunkter ved Safari

1) Operahuset og Harbour Bridge i Sydney
2) Melbourne – Jeg elsker Melbourne!
3) Great Ocean Road og de fantastiske udsigter
4) Aftenen i Alice Springs hvor vi dansede som tosser
5) Uluru! En kæmpe sten ude midt i ingenting
6) Cairns Night Markets
7) Snorkling i Great Barrier Reef
8) Dagen i bussen sammen med Sid (også selvom jeg kom til skade)
9) At sove under stjernerne
10) De mange timer i bussen sammen med fantastiske mennesker

Denne liste startede med at være en top 5, men jeg kunne hurtigt godt regne ud at den ville blive meget længere. Jeg besluttede mig dog for, at top 10 ville være passende, også selvom jeg kunne fortsætte med at nævne ting jeg elskede ved turen. Safari er det bedste jeg nogensinde har gjort (udover at tage på udveksling selvfølgelig), og jeg vil for altid tænke tilbage på Safari med et smil. Jeg håber i har nydt at læse om min lille tur.


Jeg er ved at løbe tør for tid her i Australien, men jeg lover at fortælle jer om hvad jeg går og laver i min sidste måned. Jeg ved at den sidste tid bliver oplevelsesrig, men hård da jeg skal sige farvel til så mange mennesker som jeg holder helt vildt af.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar